Journal 2014 - # 542

Hi uols!! Salam perpaduan salam perjuangan!! Back to normal, setelah 6 hari bercuti balik kampung dekat Sabah finally I'm back from holiday!! Ramai pula yang inbox tanya kenapa sepi pula weblog ni?? Erkk! dah ada follower ker weblog aku ni?? Oklah actually aku bukan tak nak update weblog ni.. tapi saja tak nak update sebab banyak benda aku nak cerita pada uols sume tak kiralah korg suka atau tak sebenarnya, yang nak kutuk tu tak apalah itu hak uols hehe..

Well cuti baru ni aku bukan saja-saja balik tapi adalah beberapa misi yang aku lakukan main target aku adalah Wedding Photoshoot cousin aku, selain yang sampingan tu, Well pada teman-teman yang tak sempat nak jumpa di KK tu sorry banyak-banyak yerk.. next time kita plan lagi untuk gathering okey!!.

So.. ini adalah beberapa gambar yang sempat aku ambil masa kat sabah terutama sekali photoshoot time sunset kat Sutera Harbour my favorite shoot dan yang aku fikirkan yang terbaik hasil karya aku untuk dikongsikan bersama..

Sunset at beach Sutera Harbour


Full sunset
My Cousin wedding || Congratulation Siti Suhaida Mohd
Kumpulan kompang
Night at Masjid Bandaraya Kota Kinabalu
Karya daripada seorang teman ^_^
me with my cousin



No comments: