Journal 2014 - # 540

Hi Uols!! Salam perpaduan salam perjuangan.. Ketika ini, hati aku tengah membuak-buak kerana da start mode CUTI!! ^_^ wah!! Bahagianya dalam hati bila sebut soal cuti kann senyum sampai ke telinga gitu hihi.. Well, demi tuntutan setiap tahun aku kena cuti juga, orang lain awal tahun dan CNY hari tu sibuk dok cuti panjang so it's my turn okey! Lama benar uols cuti sampai aku jaga office yerk. Ketika ini sedang menanti flight, kerana semangat aku ambik flight 7.30 am sebab tak sabar nak balik kampung hihi :P

Well sebenarnya cuti kali ni nak balik kampung jer, sbb urusan kenduri kendara!? Opss!! bukan kenduri kendara aku taw.. tapi my cousin yang nak kahwin, so dikesempatan cuti ni banyak lah yang aku plan terutama sekali nak jumpa BFF dan beberapa urusan rasmi dan tak rasmi, khususnya berhubung dengan beberapa perkara yang begitu sensetif bagi rakyat Sabah. Apa pun just chill first, then rest 4 holiday.. tinggal kejap urusan keja, urusan soal pening segala bagai, yang penting kita ENJOY!! so uols rasa-rasa nak berkenalan dengan Cik Lara Cleopatra just inbox saja yerk, kita set masa utk gathering ramai-ramai. Tapi please take noted cuti aku sampai 24hb Feb 2014 saja tau 25hb Feb 2014 dah fly back to KL. Okey guys c u in Sabah later!!

No comments: