Journal 2012 ~ #353

Hi uols!! nampak gayanya semakin hari semakin byk benda yg ingin aku kongsi dgn uols.. elok jg tu at least x de la sunyi sepi jer weblog aku ni. Ok laki ni aku nk share pasal benda yg sume org lakukan x kira tua, muda, org dewasa atau kanak2.

Nak tahu apa benda tu!? ok uols ni aku nk share pasal 'online games' {^_^} mesti korg terpikirkan mcmna aku bleh buat idea ni? ntah la selama aku buat google atau baca blogging org aku x jumpa plak pasal artikel 'online games' kt blogger rakan2 blogger M'sia ni, yg ada pon dr indon jer yg byk hihi..

Koleksi games online FB

Games yg paling mudah kita dpt atau kita gunakan skg ni adalah drpd 'Facebook' mna x nya kn muda utk invite kekawan uols utk join n main sama2. Dulu fenomena 'FarmVille' jd satu kegilaan umum buat rakyat M'sia x kira tua atau muda, ini termasuklah mak bapak yg main games tersebut n termasuk la aku huhu, lama2 aku jd bosan plak dgn permainan tersebut sbb x dpt apa2 hahahahaha :D
FarmVille oh FarmVille
Boleh d katakan tido makan dgn FB games, ntah la kuat betul pengaruh games FB sediakn. Mungkin faktor free tu yg buat or rs seronok agaknya. Skg ni aku da slow ckit main games ni sbb aku lebih menumpuhkan kpd dunia blogger aku n business online aku jer skg ni.. 
skg ni main game ni jer, tu pn klau ada masa :D
X salah nk main tp jgn sampai terleka da la, kena jg juga makan minum jgn asyik main game jer terabai kesihatan n yg paling penting jgn abaikan keluarga uda ler hihi. Okies la uols yg penting uols pandai bagi masa n taw menggunkannya dgn baik.. adiosazz!!


No comments: