Journal 2012 ~ #341

Hi uols!! terasa ringat plak nk update weblog aku kali ni, kata org bila da ada idea ni kena la capai acer iconia tab ni n terus type kan.

Okey uols!! Arini aku just nk share pasal cerita2 drama bersiri yg kini mula kembali d kaca tv. Semenjak aku langgan Astro Mustika ni aku slalu buka channel Astro Bella jer skg ni. Isk!! layan benar aku dgn citer latin n philipin. Mcm2 citer ada termasuklah citer korea.


Skg ni aku da mula kembali minat utk menonton citer philipin, yg tgh hot pd aku setiap hujung minggu aku x bleh nk buang dr list harian au iaitu 'Majika'. Sblom ni aku da tulis da dlm entry sblom ni tp yg pasti citer ni mng menarik sbb citer ni citer dongeng yg guna magic mcm guna 3D animasi pon ada tu yg aku tertarik.


Well, apa pun citer tgh hot tp ada lg satu yg hot iaitu citer yg dulu pernah d tayangkan kt RTM TV2 iaitu 'Pangako Sayo'


Walaupun citer 'Pangako Sayo' d tayangka setiap ptg tp still ada ulangan, so x de la risau sgt klau x sempat nk tgk bila time keja. Well harap2 citer2 mcm 'La usurpadora' 'Miss 3 Hermans' n citer2 lain dpt d siarkn lg dlm Astro Bella. Okey la uols, see u next entry k, adiossazz!!

No comments: