Journal 2012 ~ #352

Hi uols!! arini da masuk ahad da, korg apa cer?! sihat ker? Well arini aku besa2 jer, menjalini kehidupan yg normal walaupun berdepan dgn rintangan yg agak besar jg la dlm hidup ni, tp yg penting aku happy jer dugaan apa skali pon datang aku kena tabah jg hanya Dia yg mampu membantu n menolong aku ketika ini (^_^)

Okies ouls!! arini aku nk share pasal weblog aku ni!? Mesti korg herankn knpa tetiba aku nk share pasal weblog aku ni!? Well aku saja nk citer pasal weblog aku ni pd uols, tp ada byk benda nk share dgn uols sume n harap uols sume sudi2 la membaca weblog ni kelak n berterusan sbg supported pd weblog ni.
http://catatan-jounal-aurora.blogspot.com
Klau nk diikutkn weblob ni da atau aku panggil Journal Aurora da wujud sejak tahun 2005 lagi, pelbagai cerita n pengalaman aku coretkn pd weblog ni. Namun pelbagai fasa telah aku lalui n byk perubahan yg telah aku lakukan n delete hihi bkn apa nk buat yg standard la katakan, so org bc pon enjoy. Anywhere dunia blogger ni bukan sesuatu yg baru buat aku sbb byk yg aku belajar sebenarnya, terutama skali penggunaan HTML koding memantapkn lg penguasaan aku terhadap bahasa tersebut. Maklumla masa belajar dulu hanya yg basic, ms keja ni guna yg basic + yg simple coding jer tp bila berdepan dgn blogger ni try n error jer aku buat so byk benda br yg aku belajar n otak aku pon akan berfikir sentiasa.

Okeis uols bkn tu yg aku nk citer sebenarnya, tp soal isi kandungan dlm weblog ni, byk citer yg aku share mahu yg berkaitan dgn peribadi atau yg umum sehingga la isu2 sensetif n agama, sume tu utk bacaan semata-mata n pengetahuan agar kita berkongsi ilmu, kata org sharing is carring rite!!
Ranking bacaan yg tertinggi oleh pembaca adalah 116 & 120
Setakat ni ranking bacaan yg teringgi yg weblog aku terima ialah 116 n 120 agak tinggi isu yg di bc oleh mereka2 yg membaca artikel sedemikian. Mungkin ketika itu isu yg tgh hangat d pasaran spt isu sensetiviti penghinaan kaum di Negeri kelahiran aku iaitu sabah n isu 'Mr. Lucas-Lucas' yg mencetuskan fenomena penghinaan terhadap Negeri Sabah. Isu ni mng panas ketika itu so mng ramai la yg akan membaca artikel tersebut.

Isu n perkongsian mng tinggi pembacanya tp sedihnyer my follower yg join weblog aku x ramai so aku teringin sgt kekawan yg bc tu join this site utk jd rakan blogger ataupun rakan pembaca utk blogger aku ni. Sbb tu aku ingin sgt uols sudi2 la n ringan2kn la tangan tu utk jd follower pembaca utk weblog aku ni utk sokongan supporter yer..
Plz uols, jadi follower dlm weblog ni yer!!
So uols apa tunggu lg jgn lupa jd follower lepas ni, atleast korg bleh dpt citer baru n yg paling penting komen setiap isu or journal yg aku share tu penting cos i need that utk penambahbaikan penulisan aku ni. Mana tau klau uols ada cadangan i'll be posting the entry by uols idea ker?? so jgn malu2 k, sudi2 kn ler utk jd follower n komentar utk aku ni, kekadang ketandusan idea jg bila x dpt idea dr kekawang so uols jgn lupa pesanan aku yer... adiosazz!!

No comments: