Journal 2014 - # 688

Hi uols!! Salam perpaduan salam perjuangan!! Rasanya sejak kebelakangan ini aku byk post entri aku dengan isu-isu semasa. Sehingga aku lupa untuk update cerita terkini aku. Well aku tiadalah cerita yang menarik tapi sekadar berkongsi rasa dan perasaan itu adalah. 
'Dia Lelaki September' Entah kenapa aku memilih untuk tajuk catatan aku kali ini.. tetiba aku ingin bercerita tentang dia yang mampu aku gelar Mr.M ^_^

Siapa dia Mr.M ni?? buat masa ni biarlah dia menjadi rahsia dalam hati aku ini. Sifat dia yang jujur buat aku tertarik hati. Dia taklah seperti orang lain cukuplah kesederhanaan dalam hidup dia buat aku cukup senang menerimanya. Namun adakalanya dia sukar di duga tingkah lakunya.. tapi yang penting dia telah buat aku tersenyum kembali..

So jom kenali lelaki september:-
  • sangat bersopan santun & bertolak ansur
  • sangat cermat,teliti & teratur
  • suka menegur kesilapan org lain & mengkritik
  • pendiam tapi pandai bercakap
  • sikap sangat cool, sangat baik & mudah simpati
  • sangat perihatin & terperinci,amanah,setia & jujur
  • kerja yg dilakukan sangat sempurna
  • sangat sensitif yg tidak diketahui
  • org yg banyak berfikir # otak bijak & mudah belajar
  • suka mencari maklumat
  • kawal diri dari terlalu mengkritik
  • pandai mendorong diri sendiri
  • mudah memahami org lain(daya firasat yg tinggi) krn banyak simpan rahsia
  • suka sukan,hiburan & melancong
  • kurang menunjukkan perasaannya
  • terluka hatinya sangat lama disimpan
  • terlalu memilih pasangan
  • sukakan benda yg luas
  • bersistematik

No comments: