Journal 2013 - # 450

Hi uols! Salam kedamaian dan salam sihat utk uols, arini ari kedua kita menyambut Hari Raya Aidil Adha. Mesti uols sibuk dgn kenduri qurban sana sini kan hihi. Berapa ekor lembuh uols tumbangkan tahun ni? Apa pun yg penting niat kita itu smpi yer..

Well arini aku x nk sembang pasal Qurban tapi aku nak share pasal kesihatan. Hmm.. mesti uols terperanjatkan knpa nk share soal kesihatan? Aku sakit lg ker? hihi x la just nk bg info sj utk uols terutama skali org kat area Sabah khusus sekitar Kota Kinabalu. Baru-baru ni aku mengalami kekejangan kedua-dua kaki. Masya Allah sakit teramat sgt, bila time tido saja pasti akan kejang macam org lepas main bola sepak or berlari.

Oleh sebab dah balik Sabah ni aku pun apa lagi mencari tempat yang sesuai utk membuat Physiotherapy. Jenny Physiotherapy & Sport Injury Clinic, mesti uols x pernah dgr atau pernah dgr tp x tahu kat manakan. Btw ia terletak d 11-0, Ground Floor, Lrg Lintas Plaza 2, 88300 Kota Kinabalu, Sabah. Klinik ni menawarkan perkhidmatan physiotherapy selain menggunakan peralatan physio yg modern tapi mereka juga menggunakan acupuncture, Chinese Physicians & Physical Therapists. Bayaran yg di tawarkan juga berpatutan utk kali pertama bayaran RM50+ dan jika rawatan seterusnya RM30+ x termasuk pembekalan ubat-ubatan jika x serius. 

Ini kali kedua aku melalui rawatan tersebut b4 that aku buat sbb stress bhgian otot badan. Memang berkesan sbb kaedah rawatan yg d gunakan cukup berbeza. Mula-Mula physiotherapy electrotherapy machines d gunakan mengikut voltan tertentu utk melancarkan peredaran darah selain penggunaan batu panas dan urutan tradisional cina.

Okies uols klau uols nk ke sana make sure uols call utk buat temu janji (088-256 966) ok sbb kekadang ramai org jg yg ke sana. Selamat mencuba uols!!
0898-25 6966
0898-25 6966

No comments: