Journal 2010 ~ #164

Hari ni demam ku da kurang tp selesema plak yg x baik2 lg adeii sumbat lubang hidung ku ni, da la batuk x abis2 nk sembang lebih pn kena control huh!! dugaan betul hujung tahun sebegini tp sabar hihi. Ari ni mood aku agak baik ckit sblom ni ruang meja aku agak sengal ckit dgn kedudukan PC opis aku yg kurang aku guna sbenarnya saja nk tambah aksesori jer.. padahal aku lebih pd laptop aku ni jer sume design, coding pd laptop ni jer.. lg pn aku lebih suka guna laptop aku ni bleh guna kt mna2 jer klau nk buat. Klau PC ni susah ckit duk kt situ jer.. klau idea dtg pn x bleh nk wat so aku pastikan laptop aku ni master copy sume keje2 aku. Kebanyakan keje2 aku skg ni melibatkan coding dan design jer lebih x de la yg susah2 mna pon. Huh!! sebut pasal design ni semester depan aku akan ambik course web programming, basic journelis n teory communication.. fuh!! berat gak subjek tu sbenarnya so pd kekawan yg pernah ambik subjek ni jgn lupa share2 ilmu korg pd aku yerk.. x sabar nk abis belajar lepas ni bleh ambik sijil lain plak hihihi.. wokey la time up!! kena smbg keje esok lusa aku update lg weblog ni lg.. adiosazz!!

No comments: