Journal 2010 ~ #163

Kerja..kerja..kerja.. banyak sgt ke kerja aku ni? sampai org tanya x ambik cuti ker? Ermm.. nk kata byk x der la aku tgk besa je kerja aku, cuma kekadang tu jd bosan bila terlalu fokus pd kerja jer atau aku sebenarnya malas nk buat kerja.. mcm ni la kehidupan ada yg best ada yg x best. Weekend ni da xmas kira genap 24 tahun bapa aku x de d cc kami sekeluarga, semoga roh nya d cucuri rahmat walaupun rindu pd arwah namun itulah dugaan hidup ini yg hidup pasti akan pergi.. terimalah kenyataan ini seadanya kerana ketentuan-NYA itu lebih bermakna untuk kita belajar dari apa yang berlaku.

Wokeylah ari ni bkn nk story yg sedih2 sbenarnya aku cuma nk share satu lagu ni dr kumpulan linkin park tajuk dia 'waiting for the end' memang best lagu ni sbenarnya bila aku cuba hayati bait-bait lirik tu adalah jg pengajaran nya cuma dr diri sndiri utk mentafsirkn nyer so check it out!!

No comments: