Journal 2010 ~ #159

Delay..delay..delay.. asyik2 delay.. kata the best service utk pelanggan tp 4 years aku menggunakan perkhidmatan airasia ni x pernah nk tepat asyik delay memanjang.. naik muak dan jemu dgn alasan yg d beri kelewatan d jangkakan la apa ler.. haram jadah kepala hotak korg la.. klau hospitality tu baik x ipe ni hospitality pun kureng klau d beri 1-5 aku bg kosong mark jer.. mng x best langsung. Actully aku da lama x puas ati dgn perkhidmatan airasia ni, tiap kali buat aduan pelanggan akan di perbaiki akan di perbaiki smpi kiamat x de perubahan. Sori to say la mng out airasia pd aku ketika ini.

Kata tambang murah tp sbenarnya x pernah murah pon mahal lg ada la klau nk di hitung di kira tolak tambah aku rs harga tiket MAS atau Firefly lebih berbaloi dr perkhidmatan airasia ni.. bila internet booking skg ni da ada caj keatas kad kredit RM20 bila tnya tu caj apa x bleh nk jawab.. hantu betul!! pastu yg wat sakit ati tu klau nk tukar tarikh penerbangan atau masa penerbangan dalam tempoh 7 atau 24 jam tu dia harga tiket jd 2 kali ganda yg best nye serupa kita beli tiket baru. Klau MAS aku rs free atau denda fee pon baru RM50. Lepas ni org akan buka mata dgn cara airasia buat keuntungan melalui penipuan. 

Tak pe ler this day last day aku fly dgn airasia, nnti balik dr sabah sori la nk naik airasia better naik MAS yg terjamin hospitality nyer.. nk d banding kn airasia taik kucing arr.. out service bg aku, da la tu staff airasia ni kekadang ada jg yg biadap.. Say GOOD BYE to Airasia bad service.. nk duit penumpang tp x tau kesan kemudian so lu pikir la sendiri nk naik airasia sbb murah, tp sebenarnya mahal atau nk naik MAS service baik tp kualiti n kepuasan ati tu lebih memuaskan berbanding airasia yg tau nk kena kn caj ntah apa2 yg x munasabah langsung d kepala hotak aku ni.. bagi aku perkhidmatan bodoh pon ada!!

No comments: