Journal 2010 ~ #156

Hari ni aku tgk citer Ngangkung dgn member aku kt TGV KLCC. Dapat kupon free mcm tu ler kena la pegi gak ke TGV tu walaupun ati aku ni x berapa bekenaan dgn TGV ni sebab test aku mng kt Cathay Cineplexes @ The Curve tu hihi.. tp tiket free punya pasal aku g juga ler dgn member aku.. citer dia boleh la tgk sekadar mnghabiskn masa x pon boleh la menghiburkn ati hihi.. abis jer tgk citer Ngangkung ni aku ngan member aku g kedai kasut Bata huhu tgk mcm best jer apa lg cuba jgn x cuba sume jenis kasut aku cuba hahaha.. tp x de satu pon bekenan d ati aku ni hahaha.. last2 dpt satu kasut ni color pink boleh la ikut selera ketika ini :P
Bercerita pasal KLCC ni aku rs mcm x berapa best sbenarnya mna x nye puas aku ronda satu KLCC tu satu surau pon x jumpa, terpaksa kuar dr KLCC utk g masjid berhampiran KLCC.. Ermm!! rs mcm x sesuai langsung. Aku terpikir mcmna makcik2 atau pakcik2 yg tua tu nk jalan jauh g masjid tu.. Seharusnya pihak pengurusan KLCC kena perihatin hal ni, yg aku musykil kn tu ada ker pekerja2 yg muslim yg bekerja kt KLCC tu pnya kemudahan surau?? huhu tepuk dada tanya minda yerk hihi so adiosazz!!


No comments: