Journal 2010 ~ #157

Hari ni ahad.. tgk tv pon bosan sbb kartun da x best mcm dulu lg huhu.. nk tgk CSI plak asyik ulang citer jer, tgk melodi huh!! gosip..gosip..gosip da bosan da dgn citer artis M'sia ni x gempak mna pon sbenarnya.. nk g tgk wayang maybe next time sbb x de mood nk driving erm.. last choices main farm ville yg x pernah abis dgn level nyer.. ntah bila nk abis games ni asyik tmbh..tmbh..tmbh aku jd naik muak juga kekadang tp tu la games farm ville ni x akan abis slagi permainan ni berterusan.. walaupun boring tp aku layan jer asal ada benda nk kena buat huhu.. tp game ni jg la mnjadi kegilaan org ramai.. so pandai2 la pk utk games ni dgn kehidupan kita yerk..

Actully aku tgh layan demam final exam yg bakal menjelang huhu tinggal beberapa ari jer lg. 1st paper aku on December, 14 huhu dekat sgt2 rs mcm nk demam jer paper Intro Multimedia huh!! nmpk gempak tp sakit juga paper ni sbb subjektif kena la perah otak ni abis-abisan. Study by bab da buat.. ntah masuk ke indak sume benda dlm otak aku ni. ALAMAK!! baru perasan n baru ingat ada satu assignment lg aku x submit alahai ni last minit pnya keje la ni adoii!! wokey la adiosazz!!

No comments: