Journal 2010 ~ #161

Hello there, thnx kerna sudi lagi membaca blog ni walaupun kekadang da naik jemu gak nk update hihi.. ntahlah kekadang rasa x de idea nk update apa benda pon actully, tp demi kekawan aku update juga la blog ni utk perkembangan semasa.. actully skg ni aku tgh duk final exam dalam keadaan demam hahaha.. kekawan aku kata demam exam, tpseriously kali ni demam bukan sebab final exam tp demam sebab pertukaran cuaca n aku plak slalu balik lewat dr keje so ni la padah nya badan penat n x cukup rehat tambah2 lg usia aku ni da nk meningkat ke 1 tangga lg hihi, well nothing meaning with the age number rite, yg pasti nya jiwa tetap muda (betul ker?)

Hari ni last esok last paper, yg malas nyer kena paper awal pagi kt Shah Alam Learning Centre, adoiiyaii awal pagi nk kena bangun menentang arus trafik jam kt federal highway tu yg x tahan tu.. bila la nk ada driver sendiri ni. Best ckit nk g mna2 ada driver hihi.. (berangan tul). Jam da 11.44 mlm modul langsung aku x sentuh mng x de mood study betul la, demam ni wat aku letih nk berfikir ishk!! tambah2 lg dengan selsema.. adoiiyaii bkn takat tu je hujan lg la wat mengigil satu badan ni adoiiyaii.. penadol n ubat selsema pon x jalan jg time2 mcm ni adeiii kena cr ubat lain ni.. ubat tdo hihi tu yg paling mujarab sebenarnya.. wokey la time up utk update blog skg ni nk update FB plak kut2 ayam da menetas kt farmville tu bleh gak kutip hasil hihi (kaya duit FB jer bkn RM pon) adiosazz!!

No comments: