Journal 2015 - # 905

Salam Perpaduan Salam Perjuangan!

ONEXOX Sponser Utama 7K Sutera Harbour Sunset Charity Run 2015


Assalamualaikum! Hi uols! Hari ni telah berlangsung satu sidang media 7K Sutera Harbour Sunset Charity Run yang di adakan di Dewan Teater Sutera Harbour Marina Club. Untuk Makluman Semua Penganjuran program ini adalah mengutip dana untuk membantu Olimpik Istimewa Sabah dan Sabah Thalassaemia. Larian amal ini bakal berlangsung pada 29 Ogos 2015 akan datang so ada masa lagi kalau uols nak join larian amal ni. Kalau ada yang berminat untuk menyertai larian amal ni uols boleh menghubungi pihak pengurusan Sutera Harbour untuk maklumat lanjut okey!

So nak bagitahu uols.. Team #ONEXOX negeri Sabah telah menjadi penaja utama kepada larian amal ini okey!! Bukan calang-calang nak seponser satu program yang gah dan besar ni ada berani.. Kepada Team ONEXOX Sabah Tahniah dan Syabas kerana memulakan langkah yang baik untuk warga ONEXOX Sabah, u guys AWESOME!!




Jom tengok apa yang berlaku sepanjang sidang media berlangsung ini. Sempat lagi LC Journal dan kekawan ONEXOX ber'selfie sebelum sidang media berlangsung.

Team ONEXOX
ONEXOX TEAM

LC dan Team ONEXOX

No comments: