Journal 2011 ~ #202

Semekom.. ceh! tetiba sopan plak ari ni kt weblog's sendiri slalu main terjah jer hihi.. apa2 pon mcm besa la windu plak nk update blog ni hahaha.. baru berapa ari x update hiihihi.. ari ni mood aku x elok rs nk lempang nk maki hamun org pon ada, actully bkn ari ni jer tp dr ptg smlm lg mood aku x elok d sbb kn oleh pompuan TUA yg perasan diri dia best sgt kt opis ni.. sembayang je tungang tebalik tp hati busuk mulut mcm longkang!! SHIT!! terpaksa sabar sbb ari ni aku posa klau x mng da kena dgn maki hamun aku, slama ni aku sabar jer dgn perangai setan dia tu mcm bagus sgt suka report kt bos klau citer elok x pe ni mengapi-api pon ada kaki ampuh n kaki bodek dia jg mcm best sgt huh!! PERSETAN ko aku mng geram betul dgn dia nasib baik kt opis.. da la penyibuk suka jg tepi kain org muka mcm HAMPES!! mcm org suka kt dia, klau suka pun buat2 suka jer!!

Hari ni aku x nk citer pasal pompuan TUA PERASAN kt opis aku ni tp aku nk citer pasal citer CSI siri baru ni hmm.. mesti korg da tgk citer CSI yg baru ni kt chennal AXN korg kan..kan.. weekend lepas mcm besa la aku ari keje mng x de ms nk tgk TV balik keje aku terus lepaking kt meja study aku mcm besa la baca buku kunun tp sbenarnya aku buka laptop main game hahaha.. hobi baru aku hihihi..

Time to get a DNA simple
Alahai kena tembak la plak
Actully bukan tu yg aku nk citer tp pasal siri CSI yg baru ni.. mcm besa la Ahad kn ada maraton CSI jd aku pulun la tgk CSI weekend.. tp yg x terduga budak Justin Bieber tu tetiba je mencuri tumpuhan aku.. Cisss!! 'mencuri tumpuhan' ker?? hahaha ntah tetiba citer tu ada dia aku x pasti la sbb apa ke sbb siri CSI ni nk cri ranking lg kut?? kut ler kn sbb budak tu kn cute so boleh la jual siri baru CSI tu, yg best nye budak Justin Bieber ni memegang watak penjenyah tegar la kunun2 nye sbb ending citer tu dia kena tembak sbb lakukan jenayah yg melibatkan bahan letupan.. adoiiyaii kesian.. muka ensem tp pegang watak jahat hahaha.. x pe la janji CSI kali lebih mencabar.. yg aku x sabar nk tgk siri baru CSI:Miami n CSI:NY so sama kita tgk yerk, adiosazzz!!

No comments: