Journal 2011 ~ #200

Hari ni masuk ari ke-3 aku berpuasa semalam aku berbuka dengan sup lobak putih, rasa sedap jg elok utk badan. Dah lama sgt x masak sub last masak pun 2 bulan lepas tu pun sub sayur campur hihi.. alhamdulillah dah 2 ari berpuasa rasa seronok pula, walaupun byk dugaan tp still bertahan, insya allah ari ni ari ke-3 klau x de apa2 apa halangan.. hmm.. bermakna ada 9 ari lg aku kena abiskan puasa ganti aku sebelum ramadan menjelma.

Beberapa ari ni opis aku bz ckit, agak kelam kabut.. mna x tnya bz dgn persiapan event weekend ni, malang nye event kali ni aku x join cos weekend ni aku kena attend mid term exam, so aku lebih utamakan pelajaran aku kan. Tp dalam ms yg sama bantuan yg d perlukan oleh teman2 aku hulurkan jg, bleh d katakan jd runner pon ia jg, jd caller runner pon aku jg hihi, tp x pe tu utk kelancaran event tu nnti. Tak kurang hebatnya org yg mnyibuk dlm urusan unit aku pon ada gak, ntah la knpa la suka sgt nyibuk x de koje lain la tu.. Isk!! lupa da mng tabiat dia suka nyibuk n mulut celupar hahaha.. apa2 pun pd Corporate Team Good LUCK.. cuz u all the best actully walaupun org kata mcm2 kt kita, diorg x rs apa yg kita rs penat lelah n keje kita, tanpa kita jgn harap the big event ni x jalan taw, xspecially VVIP & VIP invitation yg kita buat.. so pd org yg x tau yg slalu kata Corporate Team ni goyang kaki tu PIKIR dulu sblom nk ngata yer, kata Nabil Lu PIKIR la sendiri!!

No comments: