Journal 2011 ~ #207

Hari ni keje agak kurang ckit sbb bos aku cuti, jd aku byk abiskn ms dgn membelek fail2 yg ada kt atas meja aku ni.. mcm2 fail aku tgk tp kt kepala aku ingat kt umah jer huhu.. rs klau kt umah sure aku lena da ni tambah2 plak cuaca kt luar tu sejuk je aku tgk petang2 ni.. sib baik kt opis klau x da lama aku lentok kt meja keje aku ni.  Malam ni kenduri kawin mmber opis, hmm.. kena g juga klau x nnti org kata aku x pandai bersosial plak hihi.. so slmt penganti baru la pd kak zu n pasangan moga bahagia selalu hingga akhir ayat.

Actully minggu ni minggu x berapa sihat sbenarnya.. badan terasa lenguh2 mayb penat n x cukup rehat kut, ni pon nk update weblog pon x de mood n x de idea.. letih memikir nk cr citer apa. Tapi citer ni aku nk share jg pd korg, skg ni kt XFM radio kegemaran aku tgh hitz dgn lagu Awi Rafael - Pulanglah, best gak lagu tu dgr mng fresh.. lirik2 lagu tu pon simple mng mudah d hafal hihi.. so pd korg dgr kn lagu ni yerk.. adiosazz!!


Awi Rafael - Pulanglah
Bukalah mata dan lihat di hadapanmu
Aku berdiri dekat tapi kau tak nampak
Hodohkah aku ‘tuk sering kau campak saja
Apanya yang dia ada yang aku tak ada

Mungkinkah aku yang tidak sekaya
Mungkinkah aku yang tidak bergaya
Haruskah aku pun tetap menantikan mu
Berikan jawapan

Pulanglah sebelum ku runaway
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday
Aku tak ingin, tak perlu
(Aku dah bingung)

Aku berjalan di kota Kuala Lumpur
Semuanya nampak berbeza tapi ku sama

Runaway…
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday
Aku tak ingin, tak perlu

No comments: