Journal 2011 ~ #210

Wah!! da berapa ari aku x update weblog aku ni huhu bz gilerr dgn perjalanan kehidupan x menentu ni huhu.. Banyak benda aku nk share kali ni, Malam ni kampen save our earth anjuran WWF.org berjalan dengan lancar termasuklah aku kat rumah ni.. aku padam lampu bergelap sebenar yerk hihi sbb nk suport kampen ni. To all my fren sori ler x dpt join korg kt dataran merdeka malam ni sbb sibuk dgn revision exam hihi.. Hmm bercakap pasal exam ni sedar x sedar diam x diam aku da nk akhiri semester 3, x lama lagi nk masuk semester 4. Wah!! x sabar nk great hihi..  Tp yg penting final exam ni lebih penting sebenarnya kena bersedia dengan sepenuh nya yg pasti aku kena baiki pointer kali ni x nk jatuh lg. Bukan senang nak dptkn pointer yg terbaik lecture pon x bleh nk tolong so aku la kena balance kan pelajaran aku insya allah mesti byk yg aku dapat kali ni.. wokey la nk smbg study dulu nnti ada ms aku sembang lg yerk, adiosazz!!

No comments: