Journal 2011 ~ #206

Aku menulis bukan kerna nama.. ceh wah ceduk lirik lagu plak aku kali ni.. tetiba jer terasa nk berjiwang hahaha.. mcm aku x caya jer. Sebenarnya byk yg bertanya pd aku weblog ni diari maya aku ker? so aku jawab nk kata ye x jg nk kata x tp mcm iye jer hihi so korg pandai2 la nk memikirkn nyer yerk.. 

Mengimbas kembali saat tika mula menulis weblog ni ketika usia aku seawal 20an lg, ceh mcm tua sgt tp adalah dlm sedar x sedar da lebih 5 tahun aku dgn dunia blog ni, tp dulu x tau nk tulis apa dlm blog. Now I'm know what must i do at my blog. Hmm.. sbenarnya dunia blog ni seronok byk benda kita belajar n kongsikan tp yg baik2 ler yerk bkn yg buruk. Dari dunia chat IRC hingga la ke yahoo massenger hinggalah ke weblog ni aku berkencempung dlm dunia IT fuh!! sejarah tu..macam2 aku lalui suka duka dan segalanya. Tp sume tu cabaran hidup x yah nk merungut kata org janji bahagia kemudian ari hihi.. wokey la ada masa aku update lg berita terkini utk journal aku ni.. adiosazz!!

No comments: