Journal 2013 - # 478

Hi uols!! Salam keamanan dr aku utk uols sume!! Well baru2 ni aku telah mengikuti kejohanan bowling anjuran #ADFIM melalui company kami ler, fuhh!! bertahun juga x join mana2 games sebenarnya. Finally aku buat come back melalui bowling tounament, walaupun training x seberapa at least aku x mengecewakan nama baik company ada ler tmpt juga drpd 25 penyertaan syarikat 'Team Campuran' kita org dpt tempat yg ke-9 (^_^) hihi.. Kejohanan bowling kali ni d adakan d Wangsa Bowl, Wangsa Walk pada 23 Nov 2013.

My new ball, sanggup cr boleh 11 utk games kali ni, bola lama jd bola spare jer hihi
Penat juga main 3 Frame al-maklumlah da lama x main game ni tp best giler dpt team yg mng sempoii kena plak dpt jiran sbelah line tu Bank Pembangunan Malaysia Berhad (BPMB) yg spoting gilerr, then ada sorg kakak dr team tu mng best klau tgk dia main walaupun smpi terduduk-duduk tp sempoii jer kakak tu hihi. Actully ini kali ke-2 aku ikut tounament mcm ni sbb da lama x join, klau join pun anjuran company aku jer.

Team Campuran kita org

Apa pun aku enjoy dgn game kali ni, walaupun dpt tmpy ke-9 at least usaha berbaloi juga.. lgpun aku buat ni utk someone yg da pergi meninggalkan kami selamanya.. Al-Fatihah buat Hajah Zalmah Mahusin, u always in my memories.. Jom klik utk tgk lebih byk gmbr..

No comments: