Journal 2013 - # 476

Hi uols!! Salam kedamaian utk uols! Hopelly uols sihat2 jer yer.. Well arini tetiba aku rs nk bercerita pasal sebuah kumpulan yg suatu ketika dahulu lagu2 mereka selalu kedengaran d mana2 corong radio. Masih ingatkah uols pada 'Khafi'?? Well 'Khafi' ni gabungan antara 2 Djay SinarFM dan HotFM iaitu Khairil Rashid a.k.a Krill dan juga Faizal Ismail a.k.a FBI. Lagu yg pernah jd hits seluruh corong2 radio ialah 'Tiada Yang Kedua'. Klau uols masih nk reminder apa kata uols layan lagu ni n lirik ni okey!!

Khafi - Tiada Yang Kedua

Haruskah aku menerima
Kasihmu yang baru menguntum bunga
Jangan hanya indah di mata
Jangan disiakan madah cinta
Namun bintang bukannya satu
Kerdipan hatiku ingin kau buru
Ada hanyakah kehampaan
Jangan aku yang jadi alas an
(Korus)
Ku fikir kau teman biasa
Tidak akan berputik cinta
Mungkin jua belum menjelma
Aku tak sanggup dikecewa
Cintaku satu untuk selamanya
Aku pencinta yang setia
Mustahil ada yang kedua

No comments: