Journal 2015 - # 871

Salam Perpaduan Salam Perjuangan!

Finally Home Sweet Home!!


Assalamualaikum! Hi uols! Selamat tahun baru walaupun dah masuk bulan ketiga dalam 2015 ni. Sibuk sampai terlupa untuk update weblog ni, sebenarnya aku busy menguruskan perpindahan ke negeri kelahiran aku iaitu SABAH!! Finally setelah 9 tahun akhirnya aku kembali berkhidmat di negeri Sabah.

Dari dunia korporat komunikasi kepada dunia Latihan begitu lah ceritanya. Kalau dulu bekerja dengan orang atas dan orang awam tak kira orang besar atau kecil kali ni aku bekerja dengan kakitangan dalaman terutamanya kakitangan baru hendak berkhidmat dengan organisasi tempat aku bekerja. Alhamdulillah bekerja dengan orang-orang kita sendiri lebih berbanding dengan orang luar kerana kita lebih selesa dan memahami budaya serta adat bangsa peribumi kita sendiri. Well tempat kerja baru pasti lebih baik dan semangatnya lain.. See u soon in next article (^_^)

No comments: