Journal 2015 - # 877

Salam Perpaduan Salam Perjuangan!

MULAKAN PENJIMATAN! LANGGANLAH ONEXOX SEKARANG!

Assalamualaikum! Hi uols! Dengan keadaan ekonomi pada masa ini cabaran demi cabaran kita hadapi, apatah lagi dengan pelbagai caj tambahan terutama sekali caj telco yang ada masa kini. 

ONEXOX menawarkan pelan yang fleksibel bagi memenuhi keperluan telekomunikasi harian anda. Beberapa denominasi tambah nilai yang dibuat akan dipecahkan ke Akaun Dedikasi dan Akaun Utama bagi memberi ruang penjimatan kepada anda. Pengguna ONEXOX juga mendapat lebih penjimatan keatas kadar rendah apabila baki kredit di dalam Akaun Dedikasi digunakan.

Antara kelebihan ONEXOX ni adalah:
 

Haaa... mai nak habaq kat uols semua.. Sekarang ni aku tengah nak promosikan satu sistem telco yang cukup berbaloi dan jimat. Pada korang yang ada anak-anak tu bolehlah beri sistem telco ini pada mereka kerana jimat sejimat yang berbaloi-baloi.

Kenapa aku kata ONEXOX ni jimat?? Sebab jawapannya ialah SIAPA TAK NAK LANJUTAN TEMPOH SAH SELAMA 28 BULAN!? Pasti semua nak kan, so kenapa mesti menafikannya lagi. Selain jimat dari segi penggunaan panggilan telefon serendah 5sen dan penghantaran SMS 2sen,  begitu juga dengan kelajuan data internet yang disediakan laju tanpa menunggu terlalu lama iaitu buffering yang lama. 

Kalau dulu kalau aku berada diluar kawasan yang mempunyai masalah talian telefon, aku sukar untuk dapatkan line yang baik terpaksa mencari tempat yang mempunyai line yg penuh. Tapi dengan telco ONEXOX ni, Alhamdulillah aku rasa berbaloi untuk menggunakannya sebab di mana-mana saja aku boleh menghubungi sesiapa tambahan pula penjimatan panggilan serendah 5sen begitu.
Kenapa aku kata jimat sebab ia bermanfaat kepada semua panggilan ONEXOX ke mana-mana telco lain.

Orang yang macam aku ni memang suka dengan internet.. Fuhh!! berbaloi kalau guna internet ni sebab laju tanpa halangan. Sebab apa kalau telco lain sebelum ni klau aku beli bila habis kouta aku terpaksa topup atau dia akan makan kredit. Tapi dengan ONEXOX ni semua masalah aku hadapi itu selesai. Video di bawa ni adalah testimonial aku sendiri sebab aku memang suka tengok muzik video kat YouTube. Ini kerana kawasan rumah aku ni telco lain agak lambat untuk loading so aku pun cubalah ONEXOX, hasilnya macam dalam video ni..


Ini adalah salah satu contoh, penggunaan ONEXOX yang mana pengguna ini hanya menggunakan simkad ini untuk panggilan telefon sahaja.


Penerangan penggunaan minit
Nak topup tak susah sebenarnya kat mana-mana pun uols boleh dapatkan topup OneXOX seperti di bawa ini:

So pada uols! Apa tunggu lagi jom langgan telco ONEXOX ni.. tak perlu ragu atau bimbang kerana inilah langkah penjimatan yang terbaik untuk kita semua. Haaa... orang-orang Sabah khusus di Pantai Barat Sabah apa tunggu lagi jom tukar kepada ONEXOX ni. Nak dapatkan maklumat lanjut call 010-8388497 (Lara Cleopatra) untuk membeli atau menukar talian daripada telco lain ke ONEXOX, Aku datang kepada korang!! So jangan tunggu lama okey.. see yaa!! 

No comments: