Journal 2015 - # 875

Salam Perpaduan Salam Perjuangan!

Nadia Ali ada lagu Baru???

Assalamualaikum! Hi uols! Baru ada kesempatan untuk update weblog aku ni, since busy dengan urusan hakiki now I'm back for this blog. Actully baru-baru ini adalah aku terpandang satu artikel ni kat newpaper Daily Express Sabah, entah macamana aku boleh terbaca artikel ni, nampak best pula lama tak dengar cerita brother ni sebenarnya dia, dah lah dia ni low profile tapi dalam senyap-senyap dah keluar lagu duet dengan Nadia Ali, alah siapa tak kenal Nadia Ali penyanyi rock yang berasal daripada Tawau Sabah tu, yang famous dengan lagu 'Salam Untuk Kekasih' tu. 

Bukan main hebat lagi brother seorang ni dapat berduet dengan Nadia Ali, orang yang aku maksudkan tu siapa lagi As Bow Daling-Daling penyanyi first bajau rapper di Sabah engkau! Fuhh!! Lepas ni meletoplah lagu duet mereka berdua ni. 

Apa pun tahniahlah kepada mereka berdua ni sebab membuat suatu kelainan daripada yang lain untuk mewarni halwa telinga pengemar muzik tanah air khususnya di negeri Sabah. Jom kita dengar sedikit demo lagu daripada mereka berdua ni.

 

No comments: