Journal 2014 - # 502

Hi uols! Salam kedamaian salam keamanan, Hmm.. agak lama juga aku x update weblog ni, al-maklumlah awal2 tahun begini sedikit sibuk dgn tugasan di pejabat, perancangan kerja dan sbgnya kenalah update kan, utk kesenangan kemudian hari. So malam ini ada kesempatan utk singgah sekejap d ruangan weblog ni. Tak ada citer yg best utk aku share kan cuma beberapa hari ni sibuk menyiapkan beberapa cerpen yg tertangguh utk siaran weblog 'Karya Lara Cleopatra' so ada masa jg lupa baca yer.. 

Skg ni aku kembali dalam dunia penulisan selain drpd dunia penghasilan parody muzik video, huh! mesti uols x percayakan aku boleh menulis, mana x nya aku kan background IT mustahil org mcm aku ni bleh menulis, well it's that me!! Walhal ini la hakikatnya aku mula menulis sejak 1996 lagi tp karya2 aku itu aku simpan begitu saja, so bila ada kelapangan ni aku mula menulis semula. Tp ayat2 aku x lah bombastik sgt boleh la d baca dgn bahasa2 pasar org kata, janji boleh d fahami.. ok la uols! hope uols enjoy okey!! jangan lupa baca cerpen aku kat 'Karya Lara Cleopatra' ni sebarang komen n cadangan d alu-alukan okey!! Adiosazz!!

No comments: