Journal 2014 - # 497

Hi uols! Salam kedamaian salam keamanan, hari ni merupakan hari terakhir kita berada di tahun 2013, Masya Allah cpt btl masa berlalukan.. pejam celik pejam celik da nak melangkah 2014.. ini bermakna usia kita semakin bertambah n semakin byk tanggungjawab yg akan kita pikul lepas ni. 

Selalunya uols, org akan tnya apa azam tahun baru ni?? tp pd tiap2 tahun aku punya azam yg sama walaupun ada sampingannya dari segi meterial kehidupan. Alhamdulillah beberapa azam tahun ni mencapai sasarannya.

2013 Think Target
Syukur tahun 2013 berakhir dgn kegembiraan agaknya kut.. kesemua target aku utk 2013 hampir tercapai ini termasuklah nk abiskan study tu yg d jangkakan 2015 akan tamat apa pun ia tetap termasuk dlm matlamat utama.

Sesungguhnya aku hanya berharap tiap2 masa n waktu aku jd yg terbaik pd diri aku n berubah ke arah yg lebih positif n membawa aura yg lebih baik dlm kehidupan. Alhamdulillah perubahan itu amat ketara dlm hidup aku. 

Okey guys!! Next 2014 what the new?? Azam tahun dpn hanya aku boleh impikan dan berharap serta berdoa adalah utk kemakmuran n kebahagian dlm hidup aku. Mungkin lepas2 ni nk buat perubahan utk kebaikan n berkongsi ilmu yg bermanfaat pd teman2 yg lain Insya Allah.

No comments: