Journal 2011 ~ #182

Hari ni aku nk berciter pasal produk HR Marketing.. sejak aku jadi member pada produk HR Marketing alhamdulillah kesihatan aku bertambah baik terutamanya lelah aku ni, klau dulu pantang kena sejuk pasti lelah.. Fuhh!! sengsara kehidupan ketika itu, tp sejak amalkan Susu Kambing HiGoat ni alhamdulillah lelah aku bertambah baik n skg ni bila check kt klinik doktor kata lelah da x de tu yg paling aku suka sbenarnya hihi alhamdulillah.. sehingga kini aku amalkan minum Susu Kambing HiGoat ni. Sambil2 tu aku teruskan juga amalkan Kopi SpyHRu, sbenarnya kopi ni elok utk org2 yg menghidap kencing manis, darah tinggi n kolestrol tinggi. So memandangkan family aku ni ada penyakit kencing manis n darah tinggi jadi aku amalkn la kopi SpyHRu. Sejak dari itu aku berkongsi maklumat dgn kekawan tentang produk ini demi kesihatan yg terjamin. So korg yg berminat bleh la layari weblog aku kt http://product-hi-goat2u.blogspot.com kt sana mcm2 maklumat korg bleh dpt n tanya.. wokey adiosazz!!

No comments: