Journal 2011 ~ #172

Talk to my hand!!
Baru hari ni dapat update weblog ni.. fuhh!! nk kata byk keje x de jg mungkin masa membataskn sgalanya kut.. dua tiga hari ni mood x berapa nk elok asyik nk marah jer, kekadang aku rs mcm x bleh nk control everything yg aku pikir. Mungkin perubahan hormon dlm badan kut hihi, by the way aku bkn nk citer pasal mood aku tp nk la kongsi kn suasana tmpt keje aku yg kekadang x de privacy, x mcm kekawan aku yg keje tmpt lain x kira la d mna je sama ada company besar atau kecil diorg ada studio sndiri jika membuat keje best nyerrr jeles kekadang aku huhu terhingin mcm diorg gak tp sabar.. mayb one day i hope so.. yg x bestnye tu bila org2 kt sekeliling ni berciter atau bersembang mengalahkan pasar bising mcm ckp 10 batu dr jarak org lain adeiii kekadang bila ada idea tu hilang terus terpaksa sumbat telinga ni dgn headphone on MP3 full volume baru puas tp idea da kurang n x de yg menarik da sbb da hilang tu yg aku kekadang x phm knpa nk sembang kuat2 sgt mcm korg x hormat org lain, yg x bestnye tu bila kita kt talian tepon kekadang x dgr apa yg org dlm talian tepon tu sembang adoii kata ambik communication coursems study x tau ke nk applikasi kn atau praktik kn apa yg korg belajar huh!! (*&?!#) Bosan tul bila x phm bahasa.

Sebelum ni bkn x de bos  yg tegur siap kata mcm pasar lg tp x reti2 jg still lg mcm tu x berubah huh!! pk ni market ker?? tp masuk telinga kanan kuar telinga kiri.. x pk ke nko tu duduk sebelah bilik MD tlg la jaga privacy org lain jg, kata corporate communication tp macam pasar.. ntah la pandai korg la korg lebih tua dr aku tau pk yg baik n buruk.. korg ada hotak korg pikir la sndiri..

No comments: