Inspirasi Daripada Mereka Yang Istimewa

Salam Perpaduan Salam Perjuangan!

Assalamualaikum! Hi uols! Baru ada kesempatan untuk update weblog, sekian lama menyepi dari dunia blogger. Kekangan masa antara kerjaya dan bisnes baru di ceburi ada masanya membuat kita terlupa sesuatu yang perlu di update dalam tugasan harian.

Well semalam aku baru mendapatkan seorang new sub-dealer merupakan seorang Orang Kurang Upaya (OKU) ketagori pekak dan bisu. Walaupun pada asalnya kami mempunyai masalah komunikasi tapi itu bukan halangan untuk kami membuka peluang dan ruang untuk beliau. Alhamdulillah berkat kesabaran dan bantuan kawan-kawan dalam team sintiki akhirnya new sub-dealer istimewa buat kami dalam #Onexox membuka ruang dan sumber kepada rakan-rakan lain sebagai pembakar semangat dan motivasi kepada kami semua.

Mhanif memberi penjelasan kepada  bakal SD Onexox
Semalam kami memberi penjelasan sebaik mungkin berbekalkan buku dan pen menjadi komunikasi kepada kami. Terima kasih kepada sahabat onexox kak Azeenah kerana memperkenalkan new SD oku kepada saya, terima kasih kepada Mhanif kerana membantu untuk menjelaskan kepada mereka juga, terima kasih kepada boss Tar kerana meluangkan masa kepada kami. 
Finally!! ^_^
Kalau mereka boleh mengapa kita tidak! Semangat beliau buat sumber inspirasi dan kekuatan untuk terus berjuang dalam dunia onexox. Insya Allah team kami akan bimbing dan bantu mereka yang ingin merebut peluang! Tahniah SD Hajmain kerana hari pertama beraksi anda mampu buktikan anda juga mampu melakukan sama seperti kami yang normal ini.

Aksi pertama daripada New SD
Hasil pertama user OKU yang SD Hajmain dapat hari ini Tahniah
Apa yang boleh aku katakan Out There We Are One!!



No comments: