Journal 2011 ~ #174

AJL25 akhirnya terjawab juga milik Ana Raffali
Hari ni aku lewat masuk opis.. isk!! tension betul ari2 jam x de hal tiap2 hari jam, yg x tahan tu jam yg luar biasa ntah apa sbb nyer pon x tau.. tp tolak tepi dulu citer pasal jam ni sbb malas nk layan ari ni aku nk layan pasal AJK25 mlm td hihi.. memang best siut walau terpaksa tgk kt depan TV jer tp berbaloi bleh on FB dgn kekawan yg sesama mcm aku hihi..

Malam td merupakan pertandingan yang cukup2 berbaloi-baloi sbb nye artis atau band yg bertanding adalah dr kalang muzik indie n realiti dan sudah pasti aku akan menyokong muzik indie. Pembukaan pertama dari Yuna dgn lagu cinta sempurna nye tu memang best siut x de apa yg lebih best, Yuna always the best. Begitu juga persembahan dari A.P.I dengan lagu Pelita mereka fuh!! bila dgr jer Lan tarik key note tinggi meremang bulu roma aku hikhikhik..

Persembahan daripada Ana Raffali jg x kurang hebatnya, penuh dramatik dan bermakna, mesej lagu pn memang baik pnya, tapi apa pon persembahan artis n band indie smalam memang yg terbaik aku suka sgt.. kira ni zaman kebangkitan buat diorg semua. Semoga tahun depan lebih banyak artis/band indie akan masuk lg ke AJL. 

Akhirnya AJL25 terjawab juga, Tuah lagu Tolong Ingatkan Aku nyanyian oleh Ana Raffali telah merangkul sebuah trofi dan juga RM35k dalam gengaman. Buat Ana Raffali tahniah n syabas atas kemenangan anda, kemenangan yang x d sangka tp berbaloi untuk AJL25, teruskan usaha dan kecemerlangan d masa hadapan. Syabas!!

No comments: