Journal 2012~ #324

Burger Bakar Wangsa Maju
Hi uols!! spt yg dijanjikan dlm FB kelmarin arini aku entri pasal 'Burger Bakar' yg makin fames kt KL ni. Aku x cuba n rasa lg tp member2 yg da cuba kata BEST!! gilerr besar n sedap!! Well aku bab2 mkn ni x kisah sgt la janji dpt mkn.

apa yg istimewanya?

Melalui sumber2 yg aku bc terutama entri blogger yg byk citer pasal burger bakar ni kata mng x rugi klau mencuba n mkn burger tersebut. Kata mereka mng puas ati ni berbaloi-baloi dgn harganya!! dgn saiz yg besar bahan yg ada dlm burger tersebut buat perut kita kenyang.

Drpd apa yg aku perhatikan daging burger tersebut sebenarnya d bakar n bahan2 nya sama mcm pembuatan burger biasa mungkin itu istimewanya kut kenapa burger tersebut menjadi kegemaran org ramai masa kini. Dgr citer lagi klau kt Wangsa Maju tu siap berbaris lg org menunggu nk beli burger tersebut. Wow!! mng satu tarikan yg cukup meluas kata org. Slalunya yg Q panjang ni kt restoran fast food jer tp stall burger bakar ni huh! ambik nko sama panjang dgn Q kt restoran fast food.

Stall Burger Bakar Kaw Kaw
Hmm.. klau x cuba mng x taw rasanya, so next time aku nk try burger bakar ni.. so kekawan yg rs2 nk join tu hello2 ler ya (^_^) bleh pegi ramai2, adiossazz!!

No comments: