Journal 2011 ~ #232

Minggu ni minggu yang memenatkan aku diriku, semalam event kat Auditorium DBKL. Nasib baik lah semalam tak pitam and semuanya berjaln dengan lancar. Selesai jer event aku terus bergegas balik nak pergi klinik dah tahan dengan sakit kepala, flu and fever. Sampai jer rumah aku bantai semua ubat yang diberi oleh doktor, terus tidur hihi rasanya itu ubat yang terbaik selain ubat yang aku makan. Sepatutnya hari ni juga aku terlibat event yang berlangsung 2 hari tapi aku tak berdaya nak pergi rasa nak tidur saja dari pagi sampai pagi esok harinya.. biasalah kalau dah demam semua benda pun tak akan ada mood. So lepak kat rumah saja lerr.


Mungkin minggu depan aku terpaksa on leave, nak pergi bercuti nak rehatkan diri. Pesan doktor aku terlalu penat dengan kerja aku, So ambil keputusan untuk berehat seketika walaupun 2 minggu lagi Audit Sirim nak datang untuk audit. Lantaklah aku nak rehat sambil-sambil tu boleh lah aku baca buku, end of this month dah nak final semester so kenalah bagi tumpuan lebih. Wokey lah time to sleep now!! penangan ubat yang cukup hebat buat mata aku dah mula mengantuk. See u all soon, adiosazz!!

No comments: