Journal 2011 ~ #235

Hari ni mood aku kurang baik mungkin stress dengan urusan kerja yang membuat aku rasa terbeban dan bos pula asyik tanya itu tanya ini, sume benda letak pada bahu anak buah smpi report unit pon kena aku buat rasa mcm nk ambik jer tempat dia biar aku jd pengarah plak!! Bosan betul dengan kehidupan seharian bekerja dan terus bekerja. Walaupun gaji di bayar kekadang penghargaan tu belum tentu di hargai. Besa la anak buah buat keje bos la kutip habuan n dpt nama, hmm.. terasa bosan dgn sume tu, klau ada peluang yg lebih bagus mau saja aku pergi melangkah terus kehadapan. tapi perasaan sayang dan cinta pada tmpt keje ni buat aku masih bertahan lagi.

Oklah lupakan soal keje.. aku nk citer soal hati n perasaan, lama plak aku x meluahkan soal hati n perasaan ni. Bukan apa slama ni aku cuba utk memujuk hati aku utk menerima kehadiran sesorg dlm hidup ini tp aku masih lg bertangguh, jawapan yg pasti aku masih memikirkan risiko yang bakal aku hadapi. Slama aku mengenali lelaki dlm hidup aku ni slalu jer berakhir dgn kekecewaan. Aku da bosan dgn sume tu slalu saja kecewa di peralatkan dan di pergunakan. Seolah-olah lelaki hari ni sume nyer tiada keikhlasan, slalu ambik kesempatan atas apa yg kita miliki. Mahu saja aku sepak terajang tp masih punya batas utk sume tu, rasa x mahu berteman lg dalam hidup ni. Biar sorg pon x pe, klau ada rezeki bleh ambik anak angkat jer bila tua nnti ada jg teman. Selalu jer aku memikirkan soal anak angkat ni.. tp mna nk mulakn? hmm.. Kesudahannya slalu jer x berkesudahan, klau jumpa pon belum tentu mahu kn diri aku ni seadanya. Entahlah mungkin inilah nasib diri aku sebenarnya.

No comments: