Journal 2011 ~ #236

Betul-betul tak der mood hari ni, bosan dengan orang sekeliling suka jaga tepi kain orang what ever.. who care!! Than korang sapa pada aku? Plz la jgn nk sibuk tepi kain orang kalau rasa diri tu bagus sangat tak per sendiri pon hmm.. hancuss!! ADA HATI nk mengata kat aku nk nasihatkan aku. Why? that my word it stupid or menyakitkan hati korg ker? klau x suka x yah nk tnya2 plz shut up your mouth n close your eye don't see like a blind person!! Untuk apa jd hipokrit!! utk org lain memuji kita ni baik!! lepas tu org tindak kita, itu korg punya hal tp pd aku BUKAN!! sbb aku di lahirkan utk jd manusia semula jd bkn jd hipokrit!!! Apa pun topeng yg aku pakai biarlah yg asli bkn palsu semata-mata.

Kalau korg rs jg imej korg yg slalu hipokrit tu silakan, biarlah kata-kata aku yg aku luahkan tu korg kata mencerminkn peribadi aku imej diri aku tp korg CERMIN balik diri korg tu, perface sgt ker? bagus sgr ker? Kadang-kala org yg mcm aku ni lebih baik dr korg yg suka sibuk hal org lain, lebih memahami bila d lukai atau d sakiti. Korg x akan rs bila korg x kena... YES i'm always positif thinking!! so sbb tu aku berani letak kata-kata sedemikian bukan pengecut!! lagipun aku bg ayat tu utk org yg perasan BAGUS!! bkn utk korg yg suka jaga tepi kain org!! Who care!! biar pon open public, biar pon satu dunia baca ada aku KESAH!! biar seluruh dunia pon baca aku tak kisah!! sbb aku ingin org tahu apa yg aku ingin sampaikn!! SO... ada yg nk pertikaikannya lagi.. so korg cermin diri sblom korg rs nk tegur or bertanya, korg pikir la sndiri!!