Journal 2011 ~ #231

Acer Liquid E
Iman ku tergoda dengan smartphone ketika ini, banyak kekawan suruh aku ambik Blackberry, iPhone atau HTC. Hmm.. kepala aku dah mula pening nak memikirkan yang mana satu aku nak beli. Dah 4 tahun aku tak tukar handphone sebenarnya. Sony Ericsson K810i ni juga jadi peneman aku ketika ini. Tapi zaman sekarang makin berubah. Apatah lagi kerjaya aku memerlukan aku menggunakan kemudahan yang serba ringkas. 

Beberapa hari ni kat laptop aku ni asyik mencari smartphone yang lain dari yang lain, kalau boleh tak nak la membazir sgt membeli smartphone tu. Akhirnya aku jatuh cinta pandang pertama pada model Acer Liquid E, harga dia pun boleh tahan. Hmm.. insya allah dalam seminggu dua ni dapatlah nak pakai Acer Liquid E tu, Sony Ericsson ni rasanya nak hantar pergi service nak bagi kat mak aku jer. So anything happen Acer Liquid E memang jd gilaan aku ketika ini, Adiosazz!!

No comments: