Journal 2011 ~ #220

Beautiful girls all over the world
I could be chasing but my time would be wasted
they got nothin' on you baby
nothin' on you baby
they might say hi and I might say hey
but you shouldn't worry about what they say
cause they got nothin' on you baby
nothin' on you baby..

Seorang teman menghantar MP3 pada aku 'Nothing On You - B.O.B' mula2 aku pikir just a song, tp rupanya dia mahu aku fahami maksud lirik lagu tu, patut la sia suruh aku dgr berkali-kali rupanya ada makna tersirat. Sebenarnya sebelum ni aku byk terima email dr rakan blogger yg lain kata aku menulis ikut suka ati aku jer x pikir hal org lain. Tapi bg aku memang itu hak masing2 nk tulis apa kat weblog, sebab weblog aku utk catatan journal aurora ni adalah ibarat diari harian aku atau journal perjalanan hidup aku, aku x kesah apa org nk kata sbb hak aku utk melontarkan apa yg tersirat di ati.. hahaha.. rupanye sbb tu kawan aku bg lagu ni pd aku, 'Nothing On You' sbb dlm lirik tu kata mungkin org akan menyapa atau berkata 'hai' dan 'hey' pada aku, tp aku x perlu risau atau bimbang sbb mereka x dpt apa2 dari aku pon ngeh..ngeh..ngeh..

So pada org2 yg suka komen or email tu paham2 sndiri la yer apa yg d maksudkan klau x pon korg layan lagu B.O.B tu baru korg paham.. adiosazz!!


No comments: