Journal 2011 ~ #219

1st aku nk wish takziah buat En. Safuan sekeluarga atas pemergian ibu mertua beliau pada 5.30 pagi tadi, Al-Fatihah.. 

Seketika aku termenung sendiri, melihat ruang meja aku kat rumah ni sedikit berselerak. Semuanya nota-nota berkaitan dengan draf cerpen terbaru aku iaitu "Kembara Kasih", actully cerpen ni dah lama ada dalam simpanan aku dari tahun 2004 lagi tp belum ada kesempatan utk aku kongsikan bersama teman2, baru beberapa hari ni aku cuba menyelam kembali cerpen ini. Banyak pula ayat dan pindaan bahasa dlm cerpen ni, pindaan cerita pon berlaku juga huh!! penat plak otak aku berfikir nak cr pembaharuan dlm cerpen ni n penat plak jd Editor ni yerk. Baru aku tahu hihihi.. 
Actully baru skarang aku mula menulis semula setelah sekian lama aku tinggalkan hampir 5 tahun semuanya aku tinggalkan baru terfikir kenapa lama benar aku tak menulis dan kali ni aku nekad untuk menulis semula melalui ruangan weblog aku khusus utk koleksi cerpen aku iaitu "Koleksi Cerpen Qaseh Qisya". Mungkin ini satu permulaan buat aku manalah tau ada rezeki siapa tahukan. Allah tu maha adil dan maha berkuasa yang pasti usahanya itu mesti ada, wokeylah masa itu time, mo tintun dulu esok2 ada ms aku update lg utk korg baca.. askum.. adiosazzz!!

No comments: