Journal 2011 ~ #214

Weekend its coming again.. feel a little bit free, selepas je exam aku rs tenang sikit tekanan pon kurang.. tp aku dpt rs kan paper comm theory mesti fail pnya sbb aku rs x selesa dgn jawapan yg aku beri memang blank ms jawab paper ari tu.. apa yg aku belajar aku buat latihan hilang mcm tu saja, padahal soalan x la susah mana tp sume yg ada kt kepala aku ni seolah-olah di kunci.. arr lupakan sume tu sbb aku x nk bebankan kepala hotak aku ni dgn sume tu, yg aku mahu adalah ketenangan dan relax dr sebarang gangguan. Tp ada jg yg x paham2 kekadang aku rs privacy aku di ragut.. dengan SMS nyer, dengan Phone Call nyer.. seolah-olah x reti bahasa juga ada bila x jawab bertalu-talu yg call yg SMS.. Hello!! Please la give me some space n privacy okey.. i need a rest n i need some space to my life.. how come u do like that.. soal keje tolak tepi ler.. yg kekawan plak asyik sibuk ajak kuar.. eh!! cari org lain ler ok byk lg yg bleh ajak kuar bkn aku je sorg. Sampai satu tahap aku lebih rela hilang kawan dari hilang ketenangan dalam hidup, so think twice b4 i do that ok.

Bila tutup handphone plak risau keluarga kt kampung call that why aku x suka sgt on handphone tp ini lah masalahnya.. tomorrow i have date with my fren from Sabah, so i want spend time with my fren on privacy. Pada korg yg slalu sgt da aku jumpa tu tlg2 la yer paham.. Aku bukan minta banyak pon just some space n time 4 privacy life that all..

No comments: