Journal 2009 ~ #72

Hari ni 21 Mei 2009, alhamdulillah bernafas lagi di bumi Allah ini, hari ni flight aku ke Sabah 9.25 Malam.. entah rasa macam tak ada mood pula tapi aku ada tanggungjawab yang perlu laksanakan. Tapi aku terasa berat nak lepaskan sesuatu yang bakal aku tinggalkan buat seketika.

Buat 'si dia' jangan bersedih ya.. izinkan aku pergi buat sementara waktu, jangan bersedih aku pasti akan kembali buat dirimu.. bersabarlah sayang kerana akan pasti ada waktu untuk kita berdua lepas ini. Yakinlah pada takdir kita jika aku untuk mu pasti segalanya akan engkau miliki jua.

Malam ini terlalu sukar untuk aku lalui, kini aku berada di LCCT untuk menanti berlepas ke kota halaman ku, moga-mogaan segalanya selamat. Tapi hati ini sedikit hiba dan rindu begitu meruap buat 'si dia' entah apa yang dia rasa ketika ini mungkin jua seperti ku yang terlalu merindui antara satu sama lain. Doa ku sentiasa mengiringi dirimu selalu..

No comments: