Journal 2009 ~ #61

Hari ini kerja tak lah banyak sangat cuma fikiran aku agak terganggu sedikit.. hatiku mula kacau macam ada sesuatu berlaku kenapa ya?? adakah aku terlalu memikirkan soal dunia atau memikirkan soal kematian pada bila-bila masa. Seharusnya aku lebih bersedia dari segi ini. Soalan itu ku ajukan kepada 'si dia' hatiku terlalu hiba dan pilu sebak pun ada.. segera dia menelefon aku menasihati aku agar aku banyak kan selawat ke atas Nabi dan memberi kata-kata semangat.. aku tahhu kadang kala aku tak mampu berseorangan menangani sesuatu masalah aku perlu sesorang untuk bersama aku. sesungguhnya aku bersyukur bertemu dengan nya membuat sedikit sebanyak perubahan dalam hidup ku terutama aku kini lebih banyak berfikir dan merenung ke dalam diri ini, Walaupun kekadang terasa memberi beban pada dia pun ada gak disebabkan permasalahan aku hadapi ketika ini, but thanks dear hopely I'll be fine don't wory about me k, you always in my heart, aku hargai semua itu..

No comments: