Journal 2009 ~ #55

harini waktu terasa macam lambatnya berlalu. kenapa ntah takde mood la nak keje harini. macam biasalah ayat ni, macam selalu je takde mood nak kerja. tak payah komen lebih lanjut la hal ni. (",)

terasa sungguh tua lah sekarang. Padahal umur aku baru 25, giler la kehidupan yang melepasi umur 24 tahun memang macam ni kah? tapi kehadiran teman-teman tetap menghiburkan dan menggembirakan hati.. (",)

petang semalam aku lepak kat rumah just update mp3 blog aku, penat!! bukan penat sebab sebab buat keje tp penat mata dok tengok skrin laptop.

kenapa dah terasa tua sangat ni? kalau sebelum ni, aku memang la suka sangat menikmati kehidupan malam walaupun takde buat apa sangat di kala malam menjelma tersebut. Aku boleh berjaga sampai 2,3 or 4 pagi. Apa aku buat aku pun tak tau lah. Tengok tv? tak juga sekarang ni, pantang letak kepala skit, dah tetido sampai pagi esok. Pagi esok nak bangun pun liat semacam, unless kalau terasa macam dah cukup sangat tido sampai tak boleh nak tido lagi. Er...er...terasa macam dah cukup tido ke, sebenarnya terlebih tido.. hihi (",)

No comments: