Journal 2009 ~ #49


Di sini..
Tercipta kisah cinta nan indah..
Antara kau dan aku...

Seluruh cita terlahir di sini...
Seluruh rasa tercurah di sini..
Jutaan ilham terbangkit di sini...

Aku bahagia.. aku menjadi pemiliknya...
Aku bersyukur..aku menjadi penghuninya...

Punya cinta tuk di cintai..dan mencintai...
Punya sayang tuk di sayangi..dan menyayangi..
Punya rindu tuk di rindui... dan merindui...

Cukuplah bagi ku di sini...
Di teratak cinta...di tengah rimba asmara ini...
Ada kau....dan ada aku.....
Biar dunia luar lebih indah...
Tapi bagi ku...
Aku cukup segalanya di sini...
Berdiankan suluh cinta mu...
Bermandikan luahan rasa dari telaga kasih mu..
Tidur ku beralaskan hamparan kesetiaan mu...
Terlena...dalam damai...
Bertemankan alunan lembut suara romantis mu...
Membiuskan..
Aku betah di sini....
Aku tenang di sini....dan tetap akan di sini...
Kerna semua bahagia ku.... berlabuh di sini...

No comments: