Journal 2015 - # 883

Salam Perpaduan Salam Perjuangan!

Zara's Boutique Hotel

Assalamualaikum! Hi uols! Hujung bulan ni kira musim perayaan di Sabah iaitu Pesta Kaamatan yang disambut oleh masyarakat kaum KadazanDusun di Sabah. Well aku bukan nak bercerita pasal Pesta Kaamatan tapi nak share satu info yang baik untuk uols yang ingin bercuti ke Sabah mesti akan tercari-cari di mana hendak menginap kan.. Dicadangkan menginaplah di Zara's Boutique Hotel Kota Kinabalu, nak tahu kenapa Zara's Boutique bukan saja menawarkan harga yang berpatutan malahan tempat letak kereta yang luas tanpa caj bayaran parking dikenakan. Selain itu, sekitar Zara's Boutique Hotel mempunyai pelbagai restoran/kedai makan yang pelbagai citarasa yang berbeza.

Sebenarnya Zara's Boutique Hotel ini diterajui oleh kaum hawa, boleh dikatakan 90% pekerja adalah wanita dari top management, sales hinggalah  pekerja di lain-lain bidang. Selain itu lokasi Zara's Boutique terletak di Harbour City bertentangan dengan padang golf 5 bintang iaitu Sutera Harbour. Selain itu, di Zara' Boutique menyajikan masakan ala tempatan. Kemudahan SPA berdekatan, pusat muka & refleksologi di dalam hotel. Bilik-bilik di Zara's Boutique juga mempunyai pilihan dan dari Family Suite hinggalah ke Superior. Dengan Pembukaan hospital swasta di Kota Kinabalu iaitu Gleneagles Hospital, para pengunjung yang datang dari jauh tidak perlu menginap jauh atau mencari penginapan jauh kerana Zara's Boutique Hotel betul terletak dihadapan Gleneagles Hospital. Begitu juga dengan Imago Mall hanya 10 ke 15 minit berjalan kaki untuk ke Mall tersebut untuk shopping.
Selain itu, Zara's Boutique juga menawarkan pakej korporat, makan malam atau majlis tertentu. So kepada anda yang ingin membuat tempahan bolehlah pilih Zara's Boutique Hotel. Lokasi atau jarak antara hotel dan juga airport sama ada Terminal 1 & Terminal 2 mengambil masa 10 ke 15 minit dengan menaiki kenderaan. Selain itu juga lokasi Zara's Boutique Hotel tidak jauh daripada Tugu peringatan Double Six di sembulan.

Melalui pengalaman berada di Zara's Boutique Hotel, bukan setakat layanan yang baik urusan kerjasama juga mudah berurusan dengan Sales Zara's Boutique. Yang penting win win situation, Selesa bekerja dengan mereka adalah yang terbaik untuk aku untuk kembali berurusan dengan mereka so, uols bolehlah berkunjung dan merasai pengalaman bersama Zara's Boutique Hotel. Selain itu, jika anda ingin melihat Sunset Zara's Boutique Hotel adalah lokasi yang terdekat dengan Sutera Harbour Beach dan dari dalam bilik di tingkat atas pun boleh menikmati sunset dan laut sebenarnya.

Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan anda bolehlah menghubungi Zara's Boutique di talian 088-488976 atau 088-487386.  
 
 

No comments: