Journal 2010 ~ #143

Minggu yang membosankan terlalu banyak perkara yang kena pikir otak pon dah naik sumbat tak reti dah nak pikir dgn betul.. mak aku sibuk dengan persiapan nak pegi haji, yg aku plak sibuk dgn kuliah huh!! mng streets giler2 dibuatnya terasa mcm nk lari dr segala-galanya.. makin aku cuba makin aku di himpit dgn sume tu.

Hmm.. mungkin aku perlu ambik cuti yg panjang, ermm.. passport da dalam tangan balik sabah ni aku cadang nk pegi Brunei tp singkat sgt cuti tu.. erm.. cuti pon susah nk lulus bos plak asyik kata cuti jgn lama, terasa mcm robot plak keje, bila tgk x de la keje byk sgt byk yg asyik pending jer dr bos dan aku terpaksa menunggu plak huh!! tension gilerr..

Kat opis ni byk plak yg suka ckp sinis mcm diri tu betul, mulut mcm buntut ayam pun ada gak, yg menyibuk dan jaga tepi kain org pon ada entah apa nak jd.. lepas ni klau bom atom meletup baru taw kuasa veto dlm tangan yg ada jgn pikir org diam tu bodoh, dunguh dan x de perasaan, tp sbenarnya aku adalah racun yg berbisa.. mulut klau x de insurans mcm tu ler slalunya x pikir sblum bsuara huhu.. lepas ni melopong lah kehidupan korg..

Malas tul nk update FB, tp slalu masuk FB pn x pernah nk update yg aku update just game lg best dr update status.. byk plak kekawan sibuk suruh update FB alahai boring betul.. hmm.. time ups!! kena smbg keje jiran kt sebelah meja aku ni da menjeling lepas ni apa plak dia report kt bos mulut tempayat tul huh!!

No comments: