Journal 2010 ~ #146

Perlukah aku memberitahu kondusi kesihatan aku kepada semua orang? terasa membebankan pula.. sedangkan kwn2 yg rapat pon aku x bgtau hal sbenar, apatah lg budak2 opis dan keluarga aku. Mungkin aku pnya alasan tersendiri yg mbuat aku mcm ni.

Aku sangka kan flight aku selasa ni tp rupanya lebih awal dr yg aku jangka, pg isnin aku kena bdepan dgn doktor pakar, hnya aku dan cosin aku shj yg tahu hal ini, pd emak aku mohon ampun dan maaf bukan x nk bgtau tp x nk dia risau keadaan aku skg ni, apatah lg dia nk pegi ke mekkah jumaat ni, aku mohon tangguh lg utk operation tu, x nk buat lg sbb aku kata ada hal keluarga lg yg perlu aku selesaikn.. so ptg jumaat aku bleh masuk wad utk urusan itu, ya Allah hanya pd Mu aku bserah antara hidup dan matiku bersama-Mu ketika ini..

No comments: