Journal 2010 ~ #144


Akhirnya aku juga di sakiti ermm.. asyik2 aku juga yg terkena ok lah klau macam tu, baik undur diri dr bercampur dgn masyarakat yg asyik2 pikir diri diorg yg slalu menang so pandai2 lah korg hidup dan apa-apa mslh korg tanggung lah sndiri jgn libatkan aku lg..

Malam td terhingin benar nak lepak tgk movie, tp x de mood sbb kes ari tu.. bosan betul asyik2 cancel jer, so lepas ni x yah nk berharap apa2 lg hakikat dan realitinya serta tersurat kehendak-NYA memang x kan dpt pnya so pandai2 lah bawa diri ini, lepas ni x payah lg org tahu kehidupan aku sama ada hidup atau mati lepas ni.

Frust!? mng frust sbb aku slalu jd mangsa keadaan, bila perlu jer di cari klau x perlu ermm.. jgn harap nk call, sms pn x sudi so.. pandai2lah lepas ni klau rs hidup ni mcm roda wokey aku sahut cabaran tu.. mng itulah yg slalu berlaku




No comments: