Journal 2013 - # 431

Hi uols! apa citer ari ni? well minggu ni sedikit bz dgn keja kt opis yg x pernah nk surut terutama skali dgn sistem ni hmm.. sabor jer ler (^_#) okies uols kali ni aku nk share pasal phablet yg di keluarkan oleh Sony.

Sony Mobile Malaysia bakal mengadakan sebuah acara media khas pada minggu ini, berkongsi mengenai pelancaran Xperia Z Ultra di Malaysia. Seperti biasa, beberapa hari sebelumnya, kini harga jualannya telah sedia diketahui, dimana di Malaysia ia akan membawakan harga jualan saranan RM2299.
Xperia Z Ultra

Xperia Z Ultra merupakan phablet daripada pihak Sony, membawakan peranti bersaiz 6.4-inci dengan paparan skrin yang amat baik melalui penggunaan teknologi paparan Triluminos. Ia turut menyertakan kamera belakang 8-megapixel, serta dilengkapi dengan bateri berkapasiti 3050mAh. Skrin Xperia Z Ultra juga membolehkan pengguna menggunakan sebarang perkara untuk menulis padanya, dan tidak terhad untuk sesuatu jenis stylus sahaja.

Mungkin kita akan mendengar lebih lanjut mengenai sokongan LTE dan sebagainya pada pelancaran peranti berkenaan di Malaysia kelak.

Jadi, apa kata anda berkenaan dengan harga jualannya di Malaysia? Adakah berbaloi ataupun sebaliknya?


No comments: