Journal 2012 ~ #313

Hi uols, rindu plak nk update weblog ni agak lama jg cuti raya kali ni, baru arini masuk opis, byk plak surat n file kt atas meja ni huhu, terasa mcm bertahun tinggalkan opis ni.. So apa cer kali ni? Citer aku kali ni ialah 'Beraya di Hospital Queen Elizabeth Kota Kinabalu, Sabah' (>_<)

Okey uols, arini citer x de la best sgt, pengalaman beraya tahun ni x berapa nk best sgt. Raya pertama n kedua beraya bersama kaum keluarga terdekat jer terutama skali pakcik makcik sblh arwah bapa aku, keluarga mak aku plak kureng ckit nk beraya tambahan plak nenek n atok aku da x de.. so raya tahun ni besa2 jer x de la meriah sgt, btw raya ketiga aku terpaksa pergi ke hospital utk temu janji dgn doktor berkenaan dgn sakit aku hadapi ni fuh!! kira tahun ni aku beraya kt hospital jer.. mna x nyer everyday kena mnghadap doktor utk buat checking n simple darah n air kencing. Isk!! naik luak aku dgn keadaan sedemikian, dah ler kt hospital queen tu payah nk parking yg jd kepayahan tu bila nk x-ray terpaksa pegi kt tempat jauh ckit bukan dlm bangunan yg sama. Tp bersyukur sbb kakitangan kt sana baik2 jer bleh d tanya jawab senyuman lembut hati ni walaupun tgh hot rs mcm nk telan org pn ada da la sakit terpaksa plak tempuh semua benda huhu..
Menanti utk x-ray menyeramkn
Urologi Makmal utk teleskop (org sabah kata kena teropong)
Alhamdulillah everything it fine n ok jer, sib baik x de yg serius just infection pd pundi kencing jer, batu karang da x de mayb pecah sendiri, now terpaksa menelan ubat utk beberapa bulan and kena jg pemakanan cos i have risk n kemungkinan batu karang tu akan berulang. Luck jg cos doktor kata batu karang aku hanya d bladder bkn kt kidney syukur alhamdulillah.

Bekalan ubat utk sebulan huhu..
What ever ler apa pn yg terjadi, at least ujian tu buat aku sentiasa kuat n dekat pd DIA yg maha esa, selain drpd my beloved mak aku n my hubby.. if i die pun kena terima n pasrah jg sbb itu janji Allah utk aku kn. Tp selagi d beri pinjam nafas n nyawa ni kena jg teruskn hidup krn DIA. 

Okeylah uols, habis da citer pasal raya kt hospital aku. Next time aku update lg perkembangan terkini. Rasa mcm x puas cuti, btw tiket utk raya aidiladha da booking!! so ready utk next vacation plak hihi... adiosazz!!

No comments: