Journal 2012 ~ #318

Hi uols!! the new weeks this month, x lama lg nk hujung bulan x sabar rasanya nk masuk bulan oktober... mesti uols tertanya-tanyakn kenapa kn? hihi actully x sabar nk balik Sabah cos i miss my beloved mum n my beloved hubby. So that y la excited sgt nk balik Sabah, lagi pun tahun lepas cuti raya haji aku sambut kt KL sorg2 jd tahun ni nk smbt rayz haji with my mum the only family aku ada n also with my beloved one.

Anywhere topik arini bkn pasal cuti jer tp pasal 'Melangkah Kaki Ke Tempat Lain' aku perhatikan hal ni mcm x de harapan jer utk kembali ke sarang lama, cukup terkilan sebenarnya bosan sesangat bila x de peluang utk membuat sesuatu d tmpt sendiri. Klau ada peluang lain terutama d sanag sendiri pasti aku rebut.

Well kata org lucky org tu x semestinya d tmpt yg sama. Pagi td ada la berita yg mengembirakn jg bila ada call dr sarang sendiri x tau la klau ada rezeki aku melangkah jg mencuba nasib. Kata org x cuba x tau kn. Dalam ms yg sama terima jg sms utk sit exam next week weekend, hopely that my new luckly day n i have the new one challenges n the new world.

Btw, bila ddk d tmpt skg ni kekadang x memberi sesuatu yg menarik n membuat otak aku ni x berkembang ni sukar utk mendapat idea baru, tp bila ada idea baru pun susah nk ckp.. Hopely klau itu tempat yg sesuai n dkt dgn sarang aku, aku terima n yg penting tanggungjawab aku pd org tua aku itu lebih penting, aku x nk jd anak derhaka krn abaikn tanggungjawab aku x menjaga emak aku. Mungkin org lain x rasa apa yg aku rs x kena batang hidung sendiri da kena baru tau.

Hari ni buat aku cukup relax sbb laptop aku problom, hmm.. da la sume keja opis dlm laptop aku tu, nasib baikla ada acer iconia ni bleh la surfing internet n gaming guna acer iconia ni. Entah la mungkin salah satu faktor mngapa aku nk sgt melangkah kaki ke tmpt lain.. harap doa yg sentiasa aku panjatkn tu akan d makbulkan oleh Dia yg mengetahui sesusahan yg aku hadapi ketika ini, amin.

No comments: