Journal 2012 ~ #315

Hi uols tetiba arini terasa nk update weblog sbb ada kelapangan utk memikirkan apa utk di kongsi dlm weblog kali ni. Okey!! kehidupan ketika ini agak kelam kabut, sejak dua menjak ni sibuk memanjang terasa nk ambik PA pon ada utk bantu dlm tugasan harian (mcm artis la plak hihi) (^_^) Anywhere skg ni aku sibuk dgn kerja kt opis terutama skali pasal keja aku sehingga aku kekeringan idea utk mencari idea baru masyallah smpi gitu skali, yg pasti time nk tdo pon bleh pikir pasal keja lg smpi termimpi-mimpi (isk!! x taw la klau taun dpn x dpt prestasi cemerlang). Fuhh!! Besar pengorbanan aku pd company tmpt aku keja slama 7 tahun ni, terpaksa berjauhan drpd family, yg sedihs nyer smpi x kawin2 lg n berjauhan dr 'si dia' sib baik la dia sanggup tunggu n sudi bercinta dlm jarak jauh (mcm org da kawin plak terpaksa PJJ) tp nk buat mcmna kn ujian..
Selain sibuk dgn hal ehwal keja, aku jg bz dgn bisnes online aku ni (MLM online) alhamdulillah berkat kesabaran, doa n usaha tu buat aku lebih gigih dlm hal ini, walau byk saingan tp itu sume x mematahkan semangat yg pasti pelanggan tetap ada walaupun utk kecil. Skg ni aku terus dgn jenama HR Marketing sbb sambutan boleh tahan terutama skali kopi HR SpyRU, Alhamdulillah. 
Skg ni Saingan terbaru adalah produk tiruan fuh!! ni yg buat aku risau ramai plak yg sms, email n call nk tnya pasal perkara ini so now i was post this isu ok uols just logon DN Shoponline pnya weblog utk mendpt maklumat lanjut ok. Well time itu masa (^_^) have to go rite now... adiosazz!!

No comments: